środa, 10 października 2012

| SPA Magazine- pierwszy numer

Dziewczyny, biorę udział jako ambasadorka Streetcomu w kampanii SPA Magazine. Moja rola w tej akcji jest taka: Zapoznaję się z nowym magazynem o tematyce spa/zdrowie/uroda i przekazuję moje opinie na jego temat. Polecam go także innym i zbieram anonimowe opinie moich znajomych na temat magazynu. To tak w skrócie.

Zapraszam więc do zapoznania się z tym magazynem, ja już go przejrzałam i mogę z czystym sumieniem polecić :) Nie proszę Was o długie recenzje, ale jak będziecie miały czas i ochotę, to zajrzyjcie i opiszcie mi Wasze wrażenia.

Podaję link do strony, z której możecie pobrać lub zobaczyć online pierwszy numer w wersji PDF: www.spamagazine.pl (do góry po prawej stronie zdjęcie z napisem pobierz magazyn).

Dziękuję, jeśli poświęcicie 5 min. lub więcej na lekturę SPA Magazine i wysłanie kilku słów opinii do mnie. Być może będę mogła się jakoś odwdzięczyć i pomóc przy innej okazji?

PS. Możecie pisać do mnie w tej sprawie w komentarzach bądź przez formularz w zakładce kontakt.

Pozdrawiam serdecznie
artwordstyle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielki dzięki za każde odwiedziny i komentarz :-) Jestem bardzo ciekawa tego, co myślicie o moim spojrzeniu na modę i o kosmetykach azjatyckich!