poniedziałek, 3 września 2012

| H&M przymierzalnia

z: Poznań
Dla wielbicielek sklepów H&M stworzona została komputerowa aplikacja do wybierania stylizacji z asortymentu sieci. Przymierzalnia pomaga zarówno zobaczyć jak wyglądają wybrane przez nas z kolekcji ubrania w połączeniu , a co ważne także automatycznie podsumowuje za nas koszt stworzonej stylizacji. 

Mój pierwszy zestaw- stonowany z elementem dominującym- złotą marynarką. Suma ubrań i dodatków to niestety ponad 700,- złotych! Następnie spróbowałam stworzyć zestaw na mniej zamożną kieszeń i udało mi się obciąć koszty do prawie połowy tej kwoty.

Stonowana klasyczna całość została tutaj przełamana złotą marynarką, której nie trzeba wcale rezerwować na wieczór. W takim zestawieniu nadaje się ona do noszenia na codzień, zwłaszcza, że złoto to trend nadchodzącego wielkimi krokami sezonu jesień-zima.

Znalazłam świetną marynarkę za jedyne 79,90 zł. Jej krój jest prosty, klasyczny, natomiast łączenie jasnego beżu z czernią sprawia, że staje się ciekawa i oryginalna. Dodatkowo ciemny pasek u dołu optycznie wydłuża nogi i wysmukla sylwetkę. Top w modnym kolorze kosztuje tylko 19,90 zł.

Tutaj z kolei całość wyniosła ponad 500 zł. Urzekły mnie legginsy z wstawką skórzaną, których pionowe łączenia i czerń sprawiają, że nogi wydają się być jeszcze bardziej smukłe. Podoba mi się również łączenie skóry i materiału zamszowego w botkach widocznych na zdjęciu (2 i 3 w pierwszej kolumie), zabawa fakturami tak jak w przypadku legginsów tworzy naprawdę superefekt. Stylizacji brakuje mocniejszego akcentu, ma za to złotą biżuterię. Można tu wprowadzić kolorowe buty lub torebkę.


Jak Wam się podoba? :)

8 komentarzy:

  1. świetny mieli pomysł z tą przymierzalnią;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Najtańsza stylizacja zdecydowanie najlepsza - być może kieruje mną wewnętrzny głos rozsądku (o rany, to ten głos jeszcze jest?!), ale faktycznie - najbardziej do mnie przemawia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, jej koszt jest niekwestionowaną zaletą :) Dzięki za opinię

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje, ale w H&M jednak cały zestaw kupić to nie jest aż tak tanio..

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka z 2 stylizacji jest przepiękna, chyba się na nią skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agata, ja też o niej myślę, za tę cenę to szkoda nie kupić czegoś takiego. Jest dość oryginalna i w sumie jednocześnie uniwersalna. Taka perełka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak wejśc w tę przymierzalnię ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, co jest z tą aplikacją. Była pod adresem:
    http://www.hm.com/pl/dressingroom/LADIES
    Teraz występuje komunikat o błędzie... Nie potrafię jej też odnaleźć na stronie H&M ani przez google :/ Być może to przejściowy problem, albo już aplikacja nie jest dostępna.

    OdpowiedzUsuń

Wielki dzięki za każde odwiedziny i komentarz :-) Jestem bardzo ciekawa tego, co myślicie o moim spojrzeniu na modę i o kosmetykach azjatyckich!