środa, 12 września 2012

| Avon Color Trend - test

z: Poznań
Dołączyłam niedawno do Klubu Ekspertek ofeminin.pl. Lubię testować kosmetyki i pomyślałam, że przy okazji prowadzenia bloga mogę się z Wami dzielić opiniami o nich. Wiem, że recenzja osoby znającej zalety i wady produktu może znacząco pomóc w dokonaniu wyboru. Sama zazwyczaj pytam znajomych lub szukam niezależnych opinii w Internecie, jeśli coś wpadnie mi w oko.

Dzisiaj opiszę błyszczyk Avon Color Trend, kolor Start Up Pink, do którego testów wybrał mnie ofeminin.pl. Najpierw jednak to, co obiecuje producent:

"Błyszczyk AVON ColorTrend „Kolory blasku” nadaje ustom delikatnej barwy i intensywnego blasku, jednocześnie pielęgnując i nawilżając usta. Błyszczyk dostępny jest w 12 różnych odcieniach, wśród których znajdują się: romantyczne pastele na dzień, wystrzałowe kolory na imprezę oraz soczyste kolory na weekend. Produkt zamknięto w poręcznym opakowaniu. Dzięki wygodnemu aplikatorowi błyszczyk łatwo rozprowadza się na ustach."
Zacznę od tego, że ja mam wrażenie suchości i ściągnięcia ust za każdym razem, kiedy nie zaaplikuję pomadki odżywczej czy błyszczyka. Dlatego próbowałam wielu tego typu mazidełek ;), więc mam spore porównanie.

  1. Błyszczyk ma 6 ml pojemności, więc jest niewielki. Myślę, że nadrabia ten fakt wydajnością, ponieważ nie schodzi z ust szybko. Pod warunkiem jednak, że usta nie mają kontaktu z jedzeniem i piciem. Dodatkowo taka wielkość sprawia, że mieści się w kieszeni, np. na imprezie.
  2. Konsystencja jest gęsta, ale nie jest lepka jak niektórych błyszczyków, nie skleja ust.
  3. Zapach moim zdaniem jest neutralny, pachnie wanilią. Nie jest zły, ale też nie zachwyca. Kwestia gustu.
  4. Czuć długotrwałe nawilżenie ust dopóki produkt z nich nie zniknie.
  5. Aplikator rzeczywiście jest całkiem wygodny.
  6. "Intensywny blask" jest taki jak w większości błyszczyków.
  7. Kolor jest dość neutralny, dobrze sprawdza się również za dnia. Start Up Pink nadaje się także dla blondynek. Odcienie i kształt aplikatora możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.

Moja ocena to 4 w skali sześciostopniowej.
Polecam- za ładny kolor, uczucie nawilżenia tak długo, aż nie zejdzie z ust, kompaktowość- zmieści się w kieszeni. Ostrzegam jednak dziewczyny, aby za wiele się po nim nie spodziewały.
Chociaż nie ma jakiś wielkich wad, to ogólne wrażenie jest poprawne, jednak nie rewelacyjne. Jeśli nie macie wygórowanych wymagań, to warto go nabyć np. w promocji, nie wahajcie się, bo jest on całkiem dobry i ładnie wygląda na ustach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielki dzięki za każde odwiedziny i komentarz :-) Jestem bardzo ciekawa tego, co myślicie o moim spojrzeniu na modę i o kosmetykach azjatyckich!