czwartek, 16 sierpnia 2012

| Modna jesień 2012- 5 ciekawych trendów

z: Poznań


Już chyba najwyższa pora na podsumowywanie trendów na jesień 2012. Już na początku lipca zrobiłam zestawienie jesiennego couture, które może jak najbardziej stanowić inspirację dla tzw. mody ulicznej. Teraz chciałabym zaprezentować pięć najwyraźniejszych dla mnie trendów prêt-à-porter.

Moja lista będzie subiektywna, tzn. wymienię tendencje, które mnie się najbardziej podobają. Przygotowania i tworzenie posta zajęło mi kilka dobrych godzin, więc mam nadzieję że będą z Waszej strony jakieś reakcje w komentarzach :) Co myślicie na temat jesiennych tendencji?

1. Renesans.
Choć może nie widać tego ostentacyjnie w mojej garderobie, to bardzo lubię styl bling-bling. W lookbookach sieciówek i w kolekcjach domów mody na jesień oraz zimę znajduje się wiele złota i srebra w błyszczącym wydaniu. W kolekcjach jesiennych znajdziemy trochę elegancji, a trochę młodzieżowego luzu.

 
Elie Saab
 
 Zara

Raph Lauren 


 Łukasz Jemioł jesień-zima 2012

 Łukasz Jemioł jesień-zima 2012

 H&M lookbook Fall 2012


2. Oversize.
Chciałoby się to powiedzieć po polsku, ale "za duże" to chyba nie jest odpowiedni zwrot. Oversize funkcjonuje głównie w jesiennych płaszczach. Modny będzie jednak także w bluzach, swetrach i koszulach.

 Asos Fall 2012

 Asos Fall 2012

 Proenza Schouler

 Jil Sanders

3. Skóra.
Na wybiegach i w lookbookach dostrzegamy dużo skórzanych elementów. Często skóra jest dominującym materiałem. Czasem tylko dodatkiem (np. czapka)

Valentino
 Valentino

Calvin Klein

Gucci


4. Lustrzane odbicie.
Symetryczne printy i aplikacje są ciekawym elementem pasującym do stylizacji w eleganckim wydaniu oraz tych w stylu młodzieżowym.

H&M
 Lanvin
 Proenza Schouler

 Bottega Venta

Altuzarra
5. Futro.
Na wybiegach widoczne są futra w każdym wydaniu. Od delikatnych etoli po kamizelki oraz obszerne płaszcze.
 Carolina Herrera

 Rag&Bone

Michael Kors

Elie Saab

Marni

PS Odchodzą w niebyt miętowe akcesoria i stroje, których zalew wiosną i latem spowodował przesyt. Modna jest za to nadal baskinka. Modne kolory: czerwień, czerń, niebieski, pomarańczowy, burgund i złoty.

Czy dodałybyście jeszcze jakieś tendencje modowe na najbliższy sezon?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielki dzięki za każde odwiedziny i komentarz :-) Jestem bardzo ciekawa tego, co myślicie o moim spojrzeniu na modę i o kosmetykach azjatyckich!