niedziela, 13 maja 2012

| Koncertowo: SKENG, Zdalnie Sterowani

z: Poznań
Byłam wczoraj na koncercie  w Oldschool Pub Piwomania. Właściwie koncerty były dwa: najpierw zagrał warszawski zespół Zdalnie Sterowani, następnie moja gwiazda wieczoru, czyli poznański SKENG. O Skengu pisałam już słów kilka na HUGME. To właśnie dla nich wyruszyłam dziś w miasto sprawdzić ich potencjał koncertowy :) Nie zawiodłam się.

Ale od początku:

Zdalnie Sterowani- przyznaję, że nigdy nie słyszałam o chłopakach, ale tworzą oni naprawdę kawałek fajnego rocka. Mimo takiej a nie innej akustyki, bawiłam się naprawdę dobrze. Zresztą to taki urok grania w pubach, często nawet wolę brzmienie koncertowe niż nagrania. Z tego co wiem, to (że ich tak zareklamuję) są w trakcie nagrywania pierwszej płyty. 

SKENG- mój pierwszy koncert tego zespołu. Miałam nadzieję, że będzie super. Słyszałam wcześniej wiele filmików na YouTube z ciekawym głosem Natalii Ptakovej, młodziutkiej wokalistki. Co prawda na koncercie wokal był trochę za cicho ustawiony, ale i tak było fantastycznie :)
"Inspirujemy się jazzem, rockiem, popem, alternatywą…zaraz…lepiej napisać, czym się nie inspirujemy…ale to też jest trudne. Najlepiej posłuchajcie i sami zdecydujcie…"

Niestety nie mam zdjęć z koncertu, ale być może dostanę, to zamieszczę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielki dzięki za każde odwiedziny i komentarz :-) Jestem bardzo ciekawa tego, co myślicie o moim spojrzeniu na modę i o kosmetykach azjatyckich!