sobota, 5 maja 2012

| Flyboard. Pokaz, którego nie było

z: Poznań
fot. YouTube/ Ja też tak chcę!
33-letni Francuz Franky Zapata zaprojektował urządzenie, które pozwala... po prostu unosić się ponad wodą oraz pływać niczym delfin. Wczoraj na jeziorze Malta miały się odbyć pokazy Flyboard. Zafascynowana filmikami z YouTube postanowiłam obejrzeć te akrobacje na żywo.


Pojechałam nad Maltę niczego nieświadoma, chociaż podobno na Facebooku  już wcześniej była zamieszczona informacja o odwołaniu imprezy. Okazało się jednak, że pokazy zostały odwołane z przyczyn losowych. Później z kolei podano informację, że ekipie Zapaty skradziono sprzęt. A właściwie cały samochód ze sprzętem. Szokująca wiadomość okazała się nieprawdziwa, policja nie dostała zgłoszenia, a prawdziwym powodem odwołania imprezy miała być sprzeczka Zapaty z organizatorami z Poznania.

 
Jeśli wierzyć mediom, pokaz odbędzie się w innym terminie. Mnie pozostaje napatrzeć się i pomarzyć, że ja też tak potrafię.
fot. YouTube/ Ja też tak chcę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wielki dzięki za każde odwiedziny i komentarz :-) Jestem bardzo ciekawa tego, co myślicie o moim spojrzeniu na modę i o kosmetykach azjatyckich!